Blog

Ha elolvasod a blogbejegyzéseinket, jobban megismerhetsz bennünket!

Ki hívott taknyosnak, milyen a jó kérdés, "hülye" vevő, tévhitek az értékesítésben, árérzékeny piac, munkaerőhiány, HR, nagy ügyfél, marketing, ügyfélszerzés, kommunikáció, kanapé...
Érdekességek, hírek, saját történetek és tapasztalatok a sales, HR, marketing és networking világából, a csapatunktól.

Ha tetszenek a bejegyzések, kérlek like-old a Facebook oldalalunkat is!

Tavaly nem írtam blogot, el voltam foglalva a vállalkozás újraindításával. Fogalmazzunk finomam: a pandémia hozott némi visszaesést a bevételekben. Úgy 70%-ot. Igen, 2020. márciusában kb. a háromnegyede eltűnt a bevételeinknek. De visszahoztuk, túléltük!!!

"...milyen értékesítő is vagyok valójában?" Sok bolti értékesítővel és üzletkötővel találkozom networking eseményeken mint sales tanácsadó. Nem szokásom magamat tukmálni, ilyenkor éppen csak bemutatkozom, és névjegyet cserélünk.

Már hallom is! "Tiszta jutalékos rendszerben - ez egy könnyen mérhető szakma - amennyit dolgozik, annyit keres - nagyon egyszerű, bár minden ilyen egyszerű lenne!" Hát nem! Ha te 2022-ben még így gondolkodsz, akkor az a rossz hírem van, hogy az alapbéren, járulékon és mobilitáson megspórolt pénzednél többet fogsz toborzásra költeni.

Ha a ghosting szóval találkoztál mostanában, akkor nagy valószínűséggel randik kapcsán hallottad. Ha vállalkozó vagy értékesítő vagy, akkor pedig az üzleti életben is találkoztál már vele. Lehet hogy nem csak elszenvedted, hanem csináltad is? Remélem, hogy nem!!! Nézzük meg a fogalmat pontosan (legalábbis amit én értek alatta), és persze azt is,...

A közelmúltban több olyan céggel is találkoztam, akik új vállalkozást vagy új üzletágat indítottak, vagy a cégvezető éppen fel akarta venni az első értékesítőjét egy nemrég indított vállalkozásban. Azt látom, hogy 3 tétel rendszeresen kimarad az üzleti tervezésből. Vajon melyek ez a tételek?

Többen kérdezték, mi az oka, hogy a Bartha-Vittinger Tréninget a HR és az értékesítés összekapcsolására alapoztuk. Milyen haszna van ebből az ügyfeleinknek? Miért jelent ebben az esetben az 1+1 mindig többet mint 2?

Azért írok, hogy utálj! Kérlek, tedd meg! Bevallott szándékom az írással a provokáció. Cserébe két kérésem van (szerintem nem túl sok érte:))) Egy: végigolvasás alatt és közben gondolkozz el. Kettő: oszd meg az írást. És ha már kellően utálsz (vagy ha mégsem;), akkor egy bónuszt is kérek! Írd meg, Te mit gondolsz.

Cégnév: Bartha-Vittinger Kft.
Telefon:
+36 70 427 6900 - Vittinger László
+36 70 367 5114 - Bartha Anikó

E-mail:
hello@ertekesits.hu

További weboldalaink:
Karrier Portál
Sales Dopping Club