A sikeres értékesítés jutalma

2017.01.05

Kedves olvasóm!

Először is sikeres és boldog új évet kívánok! Az idei céljaid kitűzéséhez adok egy kis muníciót.

Vajon mi lehet a sikeres értékesítés legnagyobb jutalma? A jutalék? Az árrés? Az ügyvezetőd dicsérete?

Nem, ez egy magasztosabb dolog: a vevőd öröme/elégedettsége/haszna. Ha ez megvan, akkor van egy jó hírem, a jutalékod vagy az árrésed miatt többet nem kell aggódnod.

De vegyünk néhány példát a saját illetve értékesítő barátaim elismeréseiből::

  • "minden rokonom és barátom irigykedik a fürdőszobámra, köszönöm a tanácsadását a csempeválasztásban"
  • "Ennek az ügyviteli szoftvernek köszönhetően sok milliót takarítottunk meg a flottaüzemeltetésben tavaly"
  • "ebben az autóban végre az az érzésem, hogy vagyok valaki"
  • "a júniusi tréning hatása már látszik a bankszámlámon"
  • "a tréninged megváltoztatott, most már elhiszem, hogy én is tudok eladni"

Amikor ezt kimondja az ügyfél, és látod az arcán az örömöt, az elégedettséget, utolérhetetlen! A te terméked milyen érzést vált ki?

Ha már kaptál ilyen ügyfélvéleményt, akkor tudod, hogy milyen érzés. Ezért érdemes jól dolgozni!

Ha még nem kaptál ilyet, két dolgot tehetsz:

  1. Jelentkezel egy tréningemre, és megmutatom, hogy hogyan mérd fel az ügyfeled igényét, és hogyan add meg neki azt, amire valóban szüksége van.
  2. Kiváló értéksítőként pedig felkeresed az ügyfeleidet, és megkérdezed őket a termékedről/szolgáltatásodról.

Addig is nézd meg, ide kattintva, hogy az ügyfeleimnek mit adott a szolgáltatásom, mi volt az én jutalmam:

Vittinger László
kapcsolatépítész