Ügyfélelégedettség mérés tanácsadás

Kérdőív elkészítésével együtt!

Kedves szolgáltató vállalkozó!

Sok vállalkozásnál nem fordítanak elég figyelmet arra, hogy az ügyfeleik elégedettégét megvizsgálják.

Pedig az elégedettségmérésnek több haszna is van:

  • megtudjuk, hogy mennyire tetszik a piacnak a termékünk, szolgáltatásunk
  • referenciákat gyűjthetünk
  • pontosíthatjuk a haszonérveket a kommunikációnkban
  • tovább fejleszthetjük a marketinget
  • kideríthetjük, hogy a munkatársaink hogyan kommunikálnak az ügyfelekkel
  • megtudjuk, hogy mit kell javítani a szolgáltatásainkban
  • az ügyfélvéleményre alapozva változtathatjuk a termékkínálatunkat
  • javíthatjuk az értékesítés, kiszolgálás minőségét
  • többletértékesítésre teremtünk lehetőséget

Kinek van szüksége ügyfélelégedettség-mérésre?
Röviden: olyan vállalkozásoknak, akinek ügyfelei vannak.
Bővebben: webáruházaknak, szolgáltató cégeknek, nagykereskedelmi cégeknek, kiskereskedelmi szaküzleteknek, gyártó cégeknek.

Ha nem tudod, hogy hogyan hozd ki a legtöbbet az elégedettségmérésből, akkor keress meg bennünket és segítünk.

A szolgáltatásunk tartalma:

  • konzultáció
  • az elégedettségmérés formájának meghatározása
  • az online eszközök (például Google Cégem) használatának elemzése
  • elégedettségmérő kérdőív összeállítása
  • a válaszok elemzése
  • cselekvési terv a válaszok alapján a szükséges változtatásokra

Az ügyfélelégedettség-mérés eredménye: hatékonyabbá váló értékesítés - magasabb árbevétel!

A konzultáció történhet online (Zoom) illetve személyesen is. Ezt a rendelésnél megadhatod.

A szolgáltatás díja: 179.000 Ft+Áfa

Vittinger László kapcsolatépítész, értékesítés fejlesztő
a Ne tukmálj! Értékesíts! és a Rántsuk le a leplet a networkingről! című könyvek szerzője

Tel: +36 70 427 6900

Egy referencia: 

"A Lacival megkezdett közös munka új lendületet adott nekünk, és pont azt az a gondolkodásmód változást érte el nálunk, amit már régóta szerettem volna látni az értékesítésben. Az alapokról kezdtük vele tavaly nyáron. Sokat segített abban, hogy az értékesítők megfelelően pozícionálják magukat cégen belül, és a vevők előtt egyaránt. Motiváltak és magabiztosabbak lettek, egyben eredményesebbek is. Megértettük, miért fontos a zárás, mire jó az ügyfélreferencia, és megtanultuk tőle, hogyan kérjünk ajánlást.

Jó szívvel ajánlom őt minden cégvezetőnek, értékesítési vezetőnek, aki továbbra is jó eredményt szeretne elérni az értékesítésben, és azoknak is akik változásokat tartanak szükségesnek ezen a területen."
Gál István kereskedelmi igazgató
AQ Anton kft.

Ha döntöttél, itt tudod megrendelni a szolgáltatást: